It was the end of a decade, but the start of an age


Long Live, Taylor Swift
Såg precis sista avsnitten av Desperate Housewives någonsin. Gillar när det blir ordentliga avslut på serier, så det här kändes bra. Och sorgligt som bara den. Kommer ihåg när (världens bästa serie någonsin!!!) Förhäxad visade sista avsnittet! Ah, jag var i sorg i fler veckor. Helt sant.

Once upon a time hade precis säsongsavslutning, GCB och Vampire Diaries också. Heeh. Vad ska man nu titta på? Det kan inte vara många avsnitt av Game of Thrones, HIMYM och Revenge kvar heller. Hmm. Men i juni drar True Blood ingågn igen!!!! Iiiih! Och kanske någon ny serie? Hoppas.

Idag har jag renbäddat. Det ni! Måste vara bland det bästa som finns. Ah, the simple pleasures.

Hej svejs.

Aaaaagh!

Uppdatering bara några minuter senare... man får ta mig tusan inte vara glad i fem minuter.




Den serie som hade mest potential på länge.... och så går de och avslutar serien utan någon riktig avslutning!? Hur ska det går för Cricket Caruth-Reilly??? Och söta Pastor Tudor?! Och Amanda, Amanda, dear sweet Amanda?!
1 Sarah:

skriven

Har du sett Pretty little liers? Den är bra. Annars gossip girl om du inte redan kollar på den. Alcatraz var också oväntat bra. Fasen, jag behöver också fler serier, följer 16 st just nu men det är ju uppehåll titt som tätt. Det är förresten 4 avsnitt kvar på GoT, eller ja avsnitt 7 kommer väl idag/imorgon. Ska tydligen vara 10 avsnitt/säsong rätt igenom.

2 Minea:

skriven

Pretty Little Liars börjar bli lite tråkigt, nu när man fick reda på vilka A var... vet inte riktigt vad de ska hitta på i nästa säsong, men hoppas Spencer och Toby blir ihop igen! :D



Men följer också AMNTM, Awkward, Cougar Town, Hart od Dixie, Make it or Break it, New Girl och Grey's Anatomy just nu.. så med de redan nämnda så var det till och med igår var det 15 serier... hmmm. Men så är ju nu både DH och GCB slut... och ganska många har uppehåll...



Nej, måste hitta nya innan sommaren!



Kanske ska börjar titta på serier jag tröttnat på igen.. som Being Human, Glee och The Secret Cirkle.. kanske.



3 Anna:

skriven

arrested development tycker jag är superkul :D Big bang theory kanske du redan kollat på? Båda är ju serier man antingen älskar eller hatar men jag älskar!

Förhäxad, de va tider de må jag säga ;)

Kommentera här: