Cause she's just like the weather

Landscape -  Florence + The Machine
Jag tycker att om man klär sig somrigt så bör väl sommaren komma fortare. Eller? Så nu har jag börjar med sommarskor! Tjo! Fungerar bra när man har ett innesittande jobb, dock är det svårare att manövrera i öppna kilklackspumps när vattenpölarna är flera cenimneter djupa. Heeeh. Men men!

Imorgon ska jag på kalas under arbetstid. Formindabelt! Så imorgon åker min nya sommarklänning på, och kanske slår till med bara strumpbyxor under! Woooow!

Nej hörrni. Dags att återgå till boken jag för närvarandet inte kan sluta läsa... hrmm. Någon som har hört talas om (supersuccén) Fifty Shades - serien av E.L. James...? Eeeh-hmmmm. Det är Harlequin deluxe, och för de som är intresserade finns hela serien att låna från Kungsängsgatan1B inom kort. Hihihihihihiii! Och snart ska den göras till film!!! Fantastiskt!

Kommentera här: