Don't ever stop doing the things you do

Euphoria, Loreen
Gjorde något onödigt i lördags. Jag röstade både på Loreen och Danny. Hehehe! Tyckte att både kunde få vinna, men mamma sa att mina röster ju tog ut sig själva. Perhaps. Men men!

Ännu fler musikrelaterade nyheter. Till Luciakonserterna i gruvan 2012 har 200 av 600 biljetter bokats. Såå. Någon som känner lite stress eller kanske press? I do.

Kanske lite fler gruvnyheter kunde passa? I lördags var jag på jobbet fast jag inte jobbade. Sån är tydligen jag. Gillar inte riktigt det personlighetsdraget. Men men, sånt är livet. Skulle nämligen vara med på guideutbildningarna och bli bildade i Polisväsendets historia. Är skapligt rädd för Thurneman nu. Usch, sicken haunting plancsh det finns på honom och Salaligan. Anywho. Medan jag var vid gruvan kom Andoreasu förbi! Den spillevinken var i stan igen! Tvingade visst pojkstackarn att jobba lite. Mehehehe!

Ooooh! Idag är det min namnsdag! Tjo för det! Det är den enda jag har på hela året så den är mäkta speciell! Igår kom mammi förbi med paket och fika! Tjo! Och tydligen var flaggorna hissade på torget. Bara för mig! Hahaa! Idag ringde pappa och sa att han också hade en present till mig! Oooh!... Bredbandsräkningen, som jag ska börja betala en del av nu när jag har ett "jobb". Bastard. Hehe, nej så får man inte säga om sin snälla pappi.

Hej svejs!

Kommentera här: