Men man hade säkert andra krav på den gamla tidens stenografi


Viking, Ted Gärdestad
Så där. Nytt år! 2012. Jisses, det kommer ta ett tag innan man skriver rätt..

Min uppsats är typ klar. Typ. Ska ändra lite meningsuppbyggnader.. har nämligen plagierat från min egen c-uppsats.. Eh. Jag har gett mig själv tillåtetelsen. Så det så. Frågan är bara vad Urkund tycker om det. Heeh. Var lite väl lat i metodkapitlet. Eeeh. De är så dryga. Och har skrivit hur många som helst tidiagre. Så nu tänkte jag vara lazy..

Har lite för många sidor också.. Har till och med varit tvungen att använda enkelt radavstånd. Oops. Ska jobba lite på att korta ner. Kanske kan skära bort en sida? Innan midnatt ska uppsatsen skickas in.. så jag har lite tid.

Hej svejs!
1 Andreas:

skriven

Om du nu ska plagiera någon. Vore det inte bättre att välja en lite mer trovärdig källa. tex wikipedia? Just saying...

2 Minea:

skriven

Hahahahh! Blev nog lite därifrån också.... :P

Kommentera här: