Like an elephant from the mud

Elephant, Laleh

Blogguppdaterandet ligger lite på is... Hehehe.

Har bott hos föräldrarna lite från och till denna vecka. Dels för sällskapets skull och dels för jobbjourens skull. Men nu är jag hemma i min lägenhet. En lägenhet i stort behov av mänsklig omtanke. Blommorna måste vattnas, kylskåpet fyllas på, tvätten tvättas, golvet sugas och sängen renbäddas. Heeeeh. Men hamnade på lite sidospår och började damma istället.

Mina stackars... ytor... behövde verkligen dammas av, vilket har resulterat i att jag nyser som en tok. Men nu ser man i alla fall vilken färg bokhyllan egentligen har. Hahahahaaa.

Men passade på att damma av mina fina elefanter också..



Tror det vart 79 stycken.. men sen har jag ett par salladsbestick,  tröjor, en mugg, örhängen, berlocker, klistermärken, tatuering, kuddöverdrag och en tavla som föreställer elefanter.. så det blir fler. Mmm, oj. Sen så har ju några gått sönder också... tråkigt nog.

Senaste jag fick var den fina tallriken där mot elementet. Den fick jag av Linnéa, tjo! Jag får inte så många elefanter längre. Hmm. Det bör det väl bli ändring på.. eller?
1 Inger:

skriven

Vet att minst EN elefant är på G till dig, o jag skall skärpa mig också. Ganska länge sen´du fick någon av mig. Kram

Kommentera här: