Jesus, take the wheel

Jesus take the wheel, Carrie Underwood

Jag vet inte hur många som kan ha missat GCB (Good Christian Bitches/Belles!!), men sicken fantastisk serie! Aah! Så himla söt och fruktansvärt rolig! Bästa nya serien på länge vågar jag nästan påstå.. Så det så! Se den. Nu. Det finns åtta magnifika avsnitt HÄR.

"If this is what it takes for Panda's to hump no wonder they're almost extinct!"



" I do not feel sexy..." Hahahahahahaha!

Glorious. Cricket Caruth-Reilly är min hjältinna. For realz!

"I don't remember the exact verse, but the bible is just full of that kind of whoop ass.."
1 Sarah:

skriven

Den var oväntat rolig och bra faktiskt. Har lite lågsäsong här hemma eftersom alla serier jag tittar på i stort sett har uppehåll så den var välkommen. :-)

2 Sarah:

skriven

De är underbara! :D Jag gillar faktiskt Amanda minst :P

Kommentera här: