Oh, we're sinking like stones

Don't panic, Coldplay


Kaos och elände. Kom precis på att jag glömde stryka örngotten innan jag gick hem från jobbet, så jag måste dit supertidigt imorgon i alla fall. Satan i gatan.

Panik i stugan imorgon vid gruvan. Hela vandrarhemmet ska vändas ut och in av yours truly. En viss Johanna ville inte komma och hjälpa till, eeeh-eeh, så jag nöjer mig med herr Nabil. Han får dock dra det längsta strået för jag måste visst gå en tur mitt på dagen för det fattas ju en hel guide (SAAAAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAN). Dessutom är Bokningsguiden sjuk så telefonen kommer ringa sig varm hela dagen utan att någon egentligen kan svara. Greeeeat för alla som är där. Det är galet hur en hel dag kan ställas på ända om det bara fattas en guide, och imorgon är det två. Men jag har skrivit schema och insturerat folk om morgondagen, så vi får se om mina ledarskaps-skillz duger.

Sen blir det bröllop! Jag ska köra folk och sen stå med fackla. Lite lugn och ro hoppas jag på.. i ett par minuter. Stressen innan är dock obeskrivlig. Hur ska det gå?!

Dessutom måste jag glida från berget i rätt tid för jag ska på kalas. Eeeh.

Jag är trött. Energinnivån är vid anklarna och den välkända Minéa-positiviteten är nästan slut. Gör av med sista dropparna på bröllopet tror jag.


Heipa.

1 Fobbe:

skriven

Känns bra att vara saknad! :)

2 Linnéa:

skriven

Det verkar som att vi får skrapa ihop resterna av varandra imorgon kväll... Jag är helt slut. Det är jobbigt med bröllop! Hoppas det gick bra för dig.

Kommentera här: