Jag var ung när jag fann Gud på ett dansgolv

Smutser, Kristian Anttila
Okej. Det var kanske inte världens bästa idé att inte ställa väckarklockan igår kväll. För jag vaknade strax efter 12. Inte bra. Och nu har jag suttit och tittat in i väggen sen dess. Jag blir alltid så lat när jag sover för länge. Heeh.

Sin City på TV igår. En av världens bästa filmer, Robert Rodriguez mästerverk. Önskar för allt i livet att det kommer en uppföljare. Han kan göra filmer den mannen. Imponerande rollista också, men vem skulle inte vilja vara med i en Robert Rodriguez produktion? Åååh.

Rebecca fyller 21 idag! Så, vi ska fira.. fira rejält! Utgång står på agendan. Så synd att jag ska jobba imorgon bara. Egh. Men börjar kl. 11, så jag ska väl klara mig. Tror jag. Ska dricka vatten och trycka en chips-påse innan jag somnar inatt. Det brukar bli bra det. Tur att det är bra luft i gruvan, så det ska lösa sig.

Det blev korta stycken i detta inlägg. Antar att det är för jag är så seg och lat idag. Hegh. Dags att gå och handla. Peace out.

Kommentera här: