'Cause this is my life my friend

This is my life, Anna Bergendahl

Phoenix vill mysa. Hon går på tangetbordet. Kattskrälle! Inte nu!

Lyssnar på Anna Bergendahl på Spotify. Hrm. Måste lära mig tycka om den. Måste vara riktigt patriotisk ikväll. Vill alltid att Sverige ska vinna. Alltid. Vad det än gäller. Hejjar alltid på. Det kan gälla allt från curling till... ja, Eurovision song contest. Om nu Anna inte går vidare från semin ikväll blir jag deprimerad. Riktigt deprimerad. Då är det ju riktigt pinsamt. Upptäckte att jag tyckte om Belgiens bidrag; Me and my guitar. Och en riktig hunk att vila ögonen på! Tjo!

Fast jag ska ju trots allt jobba på lördag. Ska skynda mig hem till klockan 22 så jag hinner se slutet av tävlingen. Fast det är ju ingen brådska om sverige inte är med. Men men. Usch, vill inte jobba ju!

Har lyckats få 10 nya myggbett idag. Sommaren inleds bra. Jippi. Var i helvete kommer alla myggj-vlar ifrån?!? Blir tokig!! Och varför envisas mammi om att ha dörren öppen? Det är inte ens vamt idag! Blir tokig. Det kommer gå så lätt att somna ikäll. Gaaah.

Mmm, åt hemmagjord pizza nyss. Med champinjoner, paprika, lök och massa smått och gott! Mums! Och jag gjorde en riktigt god sallad också. Lyckat!

Kommentera här: