Let him soothe your soul, just take his hand

Dr. Feelgood, Mötley Crüe
Sheldon håller på att lära sig köra bil på The Big Bang Theory. Aaah, kvällsnöjen! Kommer somna gött om en kvart. Klockan är över midnatt och jag bör sova vid det här laget. Men tydligen inte. What to do. Liksom.

Händelserika timmar ligger bakom mig. Bör ju faktiskt vara trött.

Igår for nämligen familjen Funk till Ösmo (utanför huvudstaden) för att äta kalkonmiddag med vänner till familjen. Mmm.. Kalkon... Fast det blev nog mest supande ändå. Och jagh spillde rödvin på duken och väggen. Ooops! Pappa badade bubblepool ute i trädgården och blev alldeles lullig av ångan att han började slöddra. Haha! Och glömde sätta på sig kalsonger. Eeääm. Blä. Men det var mys. Nu blir det bilder. Kameran är i högsta hugg hela tiden nu för tiden!


För tre år sedan fick ju min Pheonix-Beninix kattungar.. Christopher-Robin och fyra till. Och en av kissekatterna fick ett hem hos familjen Ahlin-Wahlmark.. som också gör en grym kalkon! Mmm. Piraten, som vi döpte honom till, har blivit stor och heter Svensson. Hrm. Och är så jäkla lik Phoenix i färgen, med Christopher-Robin i storlek (med tanke på att de har en riktigt stor skogskatt till pappi).. så nu blir det bild (er)!



Crazyness!

Mätta och belåtna åkte vi hem mot Sala idag.. men vi fastnade vid Stockholm Factory Outlet i Barkarby. Hrm. Jag åkte därifrån dryga 600 kronor fattigare, men med kassarna fulla med en kastrull, plattång, två böcker och ett spel. Konstigt.

Sen när jag ÄNTLIGEN kom hem till lägenheten igen var det bara att vända i dörren och dra ner på stan för att möta Karolin och Daniel. Efter några timmar med dom kom jag hem till lägenheten med ännu flera kassar. Sprit och mat till Nyårsafton denna gång. Nu är allt spikat. Heheheheee!

Ska försöka bli lite trött nu och läsa min nya bok.. The heroin diaries av Nikki Sixx.. Johanna har sagt (rekommenderat) till mig att läsa lite biografier om famous rockers.. så jag gör väl det. Speciellt om boken bara kostar 35 kronor.
1 Johanna:

skriven

den boken är najs. läste den på två dagar. dock är den ännu grymmare om man läst the dirt (hela mötley crües biografi) först! :) när du är klar kan jag stå till tjänst med slash, marilyn manson, bob dylan, rolling stones.. just let me know ;)

2 Lovisa:

skriven

jag har läst the dirt.. fett.. ehhm.. vulgär? men bra.

Kommentera här: