The glowing cracks of old days

The kids were wrong, Memoryhouse

Hade precis ett life shattering moment. Typ. Nyduschad och fräsch skulle håret torkas, normalt görs detta supereffektiktv samtidigt som tänderna gnuggas. Men denna söndagseftermiddag tänkte jag, eh what the heck, nu kammar vi håret hundra gånger! Och mitt i räknandet och kammandet får jag syn på mig själv i spegeln genom hårtesarna.. och bam!
 
 
Aaaah! Tror att det kan vara dags att klippa sig. Mmm.
 
Anywho. Sen sist har jag skaffat mig ny glajs, besiktat bönan (!!!!), åkt hiss med Rolf Lassgård, varit på bio, varit på kurs, varit uppe en hel natt (not to recommend for people over 24!) och jobbat genom ett Sportlov. Puuh. Men nu är det lugna bullar för första gången på.. i år (?!). Tror ta mig tusan det.
 
Ska få gå på kurs igen snart förresten. Känner mig oh so profesional på sådana grejer! Det ni!
 
Idag har jag städat duschen, eller skrubbat är väl rätt uttryckt..? Har aldrig gjort det förrut, och insåg ungefär half way through att det kanske bör göras lite oftare..? Men jag har alltid tänkt att duschen ju städar sig själv när man duschar i den.. eller? Har i all fall halkat runt på alla fyra i badrummet halva dagen, och har nu ont i både knän och en armbåge. Starkt jobbat. 
 
Nu ska jag snart på bio. Har vi tur får jag och Sarah även denna gång gå på gratis bio! Tackar min lyckliga stjärna att jag var en bra och trevlig kollega när jag jobbade där! Sist var det Beautiful Creatures och ikväll blir det Oscarbelönat med Silver linings playbook. Det här blir nog en bra söndagskväll.
 
 
1 Linnéa:

skriven

Vad är det för kurser du går på? Klart du ska känna dig professionell, för det är du ju :)

Kommentera här: