They're puttin up reindeer and singing songs of joy and peace

River, Joni Mitchell
Minéa Viktoria Funk, förste glitterhållare, reporting for duty.
 
Idag julpyntades det en smula vid gruvan. Ååååh, jag älskar att pynta! Har jag berättat om min förkärlek för det förrut? Tror minsann det. Hade dock hand om bokningen samtidigt idag, så så mycket dekorerande från min sida blev det inte, utan det fick Maria ta hand om. Men med kli i fingrarna flög julgardinerna upp precis. Så det så. Förstå att det är mindre än en månad kvar till självaste Julafton. Ööh. dags att börja tänka över julklapparna nu. 
 
 
Vad rena mina fönster ser ut! Weei! Det är de inte. Promise.
 
I helgen var det körövning så det stod härliga till! Nere i gruvan hela dagen, men fine looking dykare som tittade på. Hade en liten ambition att spela in en liten snutt av skönsången.. men det gick väl sådär. Ni får komma på någon av konserterna istället. Så det så. 
 
Åh, vad sugen jag blev att se Love Actually. Hmm.
 
1 Linnéa:

skriven

Love Actually under Lucia-helgen kanske? När vi inte kommer orka nåt mer på kvällarna än ligga i soffan och glo... :)

Kommentera här: