Tomorrow there'll be so much to do

Lullaby, Dixie Chicks
 
Nu är det helg! Hade lite svårt att få det att sjunka in imorse när jag vaknade. Var det inte helg nyss? Jo, ta mig tusan, det var det! Men tiden går fortare ju kortare dagar det blir.. eller nåt sånt. Tiden går ju fort när man har roligt också... och när man har mycket att göra. Så ni kan ju tänka er hur fort det här veckan faktiskt har gått... för min del.
 
Har ju storstädat garderoben.. spenderade sedan dagar med att forsla undan sopor.. eeehm..
 
Onsdagen spenderades i riktigt goda, och gamla, vänners lag! Minns inte sist vi umgicks.. bara vi tre.Det var roligt och på tok för fort gick tiden.. så snart är det dags igen.
 
 
I torsdags blev det journatt för mig då det var Svit i gruvan... och svitguiden fått förhinder. Iiih. Stressad, svettig och förvånandsvärt glad somnade jag vid 23.30 i ett alldeles öde vandrarhem.
 
Så tiden flög iväg... och nu börjar Så mycket bättre!
 
Hej!
 

Kommentera här: