Tell me all the things you wanna do

Video Games, Lana del Rey


Som bekant kommer jag i år, för första gången någoonsin (!), ha semester. Ja, actual betalt semester. Iigh! Jag är så excited!... men, som en person som inte haft ledigt under sommaren på.. ja, sen 2007, är det svårt att komma på något spännande för alla dessa dagar. Iiih. Det är ju ändå 15 vardagar, och alla helger! Jiiiisis.

Linnéa och jag ska göra en roadtrip norrut i landet i augusti! Tjo, för det! Mammis vill ju också att vi ska åka utomlands, men.. ehrm. Jag har lagt det på is.

Det blir nog en sväng söderut till dem småländska skogarna också. Hihi.

Två veckor i augusti och en vecka i juni kommer det att bli! Sammansatt semester är overrated. Tjo för det!

1 Sarah:

skriven

Fy fasen vad skönt. Jag har inte haft semester sen jag började jobba för 12 år sen.. Längtar tills den dagen man har ett fast jobb och möjlighet till ledighet. Nog för att jag älskar Gruvan men nog vore några veckor semester skönt. :)

2 Linnéa:

skriven

Vilken vecka i juni är du ledig?

3 Minea:

skriven

Hmm, vecka 23 tror jag att det blir... den 4e och framåt :)

4 Linnéa:

skriven

Kom och hälsa på mig! Jag har visserligen tenta den 7:e, men ingen undervisning i veckan. Eller kom och fira mitt sommarlov med mig 7-8 och hjälp mig köpa skor!

5 Minea:

skriven

Oooh, skoshopping! Kanske kommer då då :D

Kommentera här: