Tell everybody I'm on my way

On my way, Phil Collins
Om 24 timmar är jag klar med skolan. Finito. Har nog aldrig varit så lugn i mitt liv. Kallas det harmoni, mån tro? Jag mår fint. Inga fjärliar i magen. Det här kommer gå superbra!

Vi har fått ventileringsschema inför morgondagens uppsatsseminarium. Och min uppsats ska synas först. Det är bra det. Då har man det gjort! Sitter nu och knåpar ihop det jag ska säga till uppsatsen jag ska opponera. Ska vara snäll har jag tänkt.. men det finns inte så mycket att anmärka på.. förrutom att jag gillar fotnötter och inte referenser i löpande text.. Men det är väl en smaksak och petitess I guess.

Har införskaffat mig ett 1000-bitars pussel. Vill bli en person som kommer hem från jobbet och sätter sig ett par timmar och varvar ned med pusselläggande hade jag tänkt. Får se hur det blir med det. Men mysigt är det faktiskt! 



Efter första etappen har jag nästan gjort klart ramen och påbörjat "elefantringen" (det är en elefant med!!!). Haha. Det är ett Jan Van Haasteren pussel.. så mycket små grejer är med.. Och det ska bli en bild på ett kaosartat zoo.. får se hur det blir med det.. Men men!  

Kommentera här: