I'm a curious child, beginning to grow

What's the name of the game, ABBA
Nu var det ett tag sen sist. Hmmm. Mycket har väl kanske hänt sen dess...? Tror jag. Det var ju Påsk som firades med middag på påskafton hos föräldrarna. Fint det, med massa god mat! Heheh!

Innan dess hann jag med att träffa Karolin innan hon for till den gröna förtrollande ön.. Hon fick ett uppdrag: FIND WESTLIFE!!.. men näää, det gjorde hon icke. Grr. För att få min egen dos av Irland drog jag, lillebror Adam, Anette och hennes son Adam ut på Rockland under långfredagen för att dansa till the Waves. Aaaah. Och jag upptäckte att jag inte alls är så dålig i dart. Look out world! Finns det som OS-gren, mån tro?? Hehehe!

Fick vara långledig över påsk. Det gillas! Fast fick rycka in och ta en gruvsvit, men så kan det gå!

Har till och med hunnit med att byta däck på den gyllene pärlan. Eller pappa har hunnit med att byta däck.. Heheheh! Rikitgt så vuxen är jag inte att jag klarar av att byta själv.. Pff! Hahahah! Sicken syn det vore! Jag skulle nog bryta något. For realz.

Pappsi tyckte att det var dags för i alla fall ett nytt däck snart. Iigh. Nej! Jag håller hårt i mina stackars pengar.. nya däck finns det inte pengar till än.. Jag måste ju klippa mig! Hihihi!

Nej, nu måste jag åka och göra rätt för mig!



... you never have to worry about grown-up things again.

Heeeeeeh.

1 Klin:

skriven

Men Minne, alla vet ju att man inte bara kan byta ett däck utan man måste byta både fram- eller bakdäcken. ^^

Kommentera här: