But I've got you to keep me warm

Lego House, Ed Sheeran
Igår var jag mig till Coop för en mycket behövlig inhandling av livsmedel... Det var på tiden det. Det var ganska skönt att komma ut ur lägenheten ett tag. Ah, frisk luft! Men! Nu till det viktigaste! De sålde fleecefiltar på affärn'! Tjo! En sån har jag velat haft hur länge som helst!.. eller, sen jag såg en hemma hos Karolin för några år sen.. Och nu är jag också en stolt ägare! Den är så mysig!



Har förresten också Halloween-pyntat! Kände att jag behövde en lång paus från tentaskrivandet.. men aldrg har det väl gått snabbare att ställa ut pumpor och byta gardiner. Eeh. Men nu är det officiellt höst i alla fall ^^ Hehehe! Hur vet man det? Jo, jag har två uppsättningar med gardiner till vardagsrumsfönstret. En för vår/sommar och en för höst/vinter. Och nu sitter höst/vinter gardinerna uppe! Så det så!

1 Linnéa:

skriven

Mysigt! Nu längtar jag ännu mer till på fredag, eftersom jag förutom att vistas i emintent sällskap kommer att vara i en ombonad och finpysslad lägenhet!

2 Karolin:

skriven

Vilka fiiina kuddar ;)

Kommentera här: