You make me smile like the sun

Smile, Uncle Kracker

Solen är tillbaka! Det är ju helt fantastiskt!! Jag tror att det var solen i ansikte som saknades för att jag skulle må lite bättre. Så idag passade jag på att ta en långa cykeltur från jobbet och hem till mamma och pappa. Adam hade sitt lilla födelsedagskalas för klanen Funk... och såna träffar gör mig också glad!

Idag hade jag min sista guiderad för säsongen. Vi får se om det blir några turer innan säsongen är slut. Men det är ganska skönt ändå, för fy så jag frös idag! Och inte ville jag gå på turer heller, men tursiterna piggade upp mig. Riktigt trevligt folk idag! Bra det. Och imorgon återvänder Johanna och Limpan kommer hem igen. Tjo!


Igår var det grillkväll/kalas hos Josefin med GP-tjejer.. vissa har jag inte träffat på evigheters evigheter så det blev riktigt kul det! Dock blev jag tvungen att åka på galen kattjakt i mörkret. Men nu är Christopher-Robin hemma och välbehållen. Vilket vi inte kan säga om mig och mamma som har rivmärken på alla möjliga konstiga ställen på kroppen..


Kusin Anna hade visst släktforskat. Och förrutom att hela tjocka släkten tycks vara oäktingar så var nog ändå den hårdaste stöten att vi kommer från Finland. Eeeh. Men det förklarar ju iofs en hel del... Heheheeee..
1 Anna:

skriven

Det hade varit värre om vi delvis kom från Danmark tycker jag! :D

Kommentera här: