And the man in the back is ready to crack, as he raises his hands to the sky


Ballroom Blitz, Sweet
Igår var det lördag hörrni! Och det var för en gångs skull mycket att stå i. Först va det jobb som stod på schemat.. En hel dag i receptionen vid gruvan är inte så pjåkigt. Men det var lite problem tyvärr. Internetet fungerade inte! Skrik och panik! För detta innebar att kortläsaren inte fungerade.. och inte gick det att få ut kvitton. Hrm. Men allt går vägen om man klistrar på ett leende. Kontanter och fakturering blev det, och till råga på allt va det otroligt mycket folk på besök för att vara lågsäsong. Hela 61 stycken nedstigande! Det ni! Fast det var ju förstås 40 personer på ostprovningen, så det drog upp statistiken. Men mycket såldes så det va ju bra! Hade sällskap hela dagen av Sophie och Martin, det är kul när det är fler än två som jobbar för då får man sällskap lite hipp som happ. Men mestadels av tiden var jag alldeles ensam i Repan.. och då finns det egentligen bara en rolig sak att göra.. att sätta prislappar på alla grejer! Tjo!

Det var upplärning av nya guider igår också. Jag fick en skymt av dem, men jag vet inte riktigt.. vi får se hur de passar in i sommar. Heheeee.

Efter jobbet blev jag upphämtad av Adam för på kvällen blev det fest i lägenheten! Massor med folk... kanske 15 pers som mest i min lilla lägenhet. Och jag var ensam tjej, så jag tvingade hit Josefin för lite kvinnligt sällskap. Pfuu. Men ingen utgång blev det för min del, men inte är jag ledsen för det. Fy, va skönt det va att sova!

Nu blir det bilder från gårdagen. Okej. Det kanske inte ser ut att vara mycket folk, men vissa är kameraskygga. Så det så!

Kusinerna Funk






Imorgon kommer Karolin till Sala!!! Woooopidoooo!
1 Adam funk:

skriven

NICE!!!!

Kommentera här: