I wanna walk and not run, I wanna skip and not fall

Cowboy take me home, Dixie Chicks
Jösses hörrni! Dimman och kylan imorse var inte att leka med. Brr. Höstskor och jacka på, bannemej! Lite fantastiskt egentligen att hösten redan är här. Den är lite av min favoritårstid. Sköna färger på kläderna, roliga accessoarer, nya skor (!!!) och så klart den härliga doften i luften! Mmm! Och då vaknar ju givetvis också country-hjärtat till liv innanför bröstkorgen! Åååh! Dixie Chicks, Miranda Lambert, Carrie Underwood, Faith Hill, Kellie Pickler och givetvis massor med Taylor Swift! Det är mysigt att cykla genom gula löv med Landslide i öronen! Det borde ni prova! Och ja, Limpan, Play that country tuba, Cowboy är nu med i min country-lista! Heheheheheee!

Upptäckte att jag har fyra dagars ledighet framför mig, fredag till måndag. What to do. Så lång ledighet går inte an! Kommer ju bli lite småtokig. Klarar ju knappt av att inte ha nåt för mig under en förmiddag. Så nu har jag fixat och trixat och ska åka till Småland på torsdag kväll! Weeeeio! Det stod mellan det eller att jobba på gruvan.. Hehehe! Tror att jag valde rätt! Vi kanske till och med ska åka till Ullared! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!



Kommentera här: