Oh boy! Vilket vackert väder, solen skiner idag!

Oh boy!, Peps Persson


Okej. Idag regnar det.. men igår, när jag påbörjade detta inlägg, var det varmt som tusan! Så det så!


Så! Nu är allt flyttat från Åkersbo.. eller, ja.. skräp och damm finns ju kvar. Fniss! Katterna är med och verkar gilla läget. Tror jag. Feromoner fungerar, tjo för det!


Jag har fått en madrass till sängstommen nu, så inge mer luftmadrassovande! Sicken lättnad! Puuuuuuh. Internet är det dåligt med.. vi överlever knappt med mobilt bredband från Comviq.. sämsta ever. Tror jag blir tokig! Det går inte att ladda upp bilder och var och varannan sekund slår internet ur. Greatness.


Sitter och funderar om jag ska få Maj-schemat från gruvan snart. Det bör ju dyka upp.. tycker jag.


I helgen är det visst dags för bio-jobb. Jäklar va helgerna/månaderna går fort! Men ingen bio överhuvudtaget på lördag! Weeeeioo! Varför? Ingen aning! Men jag är ledig och kan dra till Uppsala för picnick i Ekonomikum Parken.. eller ska man inta Slottsbacken? Hmmm.


På torsdag ska hemtentan in! Uuuuh-oooh! Kanske ska fortsätta skriva! Håller på att analysera Pojken som åt ikapp med jätten-sagan. Ni vet! Hahahaha! Det är såååå svårt det här! Fniss!  Gillar att jättar är så korkade!



En bild!! Ja, det gick! Enjoy..

1 Josefin:

skriven

Nej nej inte slottbacken där sitter bara fjortisarna :P

Kommentera här: