I ain't afraid of no ghosts

Ghostbusters, Ray Parker
Idag är det Halloween!

Igår hade jag mina första spökturer och skrämde skiten ur en massa barn. Jag ligger nu högst på listan över att få barn att gråta och springa till pappa. HEHEHEHEHE! Men hade lite dåligt samvete efter ett tag. Christian tog det lugnt och sa bara Buuu! så jag va den elaka. Mwahahah!


Okej. Jag hade kanske också blivit lite rädd för mig själv. Men va fan! Har 4 gånger till som jag ska spöka. Men måste erkänna att det blev lite kallt.



Stod ju i receptionen på förmiddagen också. Och. Ehm. Kortläsaren slutade ansluta till centralen. Joy. Så vi fick fakturera. Hrm. Men fick dock en god nyhet på jobbet. En viss människa har fått ett annat jobb och ska "sluta" vid gruvan! Weei! Så inga mer akward pussar på hals eller kind. No more! (Förhoppningsvis fick jag den sista igår. Puuh..

Efteråt blev det taco/filmkväll hemma hos Karolina! Ingen skräckis dock, utan kostymdrama á la 1800-tal. Alltid kul!

Kommentera här: