Push me like a busted tape recorder, press play and I will dance


Pusher, Henok Achido
Sitter med stora, förskräckta ögon och gråten i halsen (nästan). Tydligen ska det komma nya barnturer i gruvan till nästa säsong. Jag är rädd. En av turerna innebär att man åker hiss ner till 60 m och sedan går hela vägen upp. Meh. Uuuh-oh. HELA VÄGEN! Crapperjack! Som en omvänd 60 metrare liksom. Nej. Det är allt jag kan säga. Nej. It's hard enough to gå upp från 26 m. Hoppas att man inte behöver prata allt för mycket på uppvägen. Who am I kidding?? Klart man måste det. Detta är kanske ett incitament att börja springa lite? Perhaps.

Stripsen är i ugnen och fläskfilén i pannan. Mmmm! Snart är det finmat!

Imorse delade jag ut enkäter till 45 elever på Ekeby. Och de var riktigt snälla och svarade bra. Det blir nog bra det här tror jag! Peace!
1 Linnéa:

skriven

Springer gör jag aldrig i livet, inte ens för jobbet. Du ska se att det räcker med ett antal promenader innan! Jag är nog mer orolig för att man ska krocka med vanliga i 60:or, antingen att man absolut måste prata på samma ställe samtidigt eller att man möts i trappen, för då blir det trångt!

2 Linnéa:

skriven

Börja springa? Är du tokig? Det skulle jag aldrig göra, inte ens för jobbet. Du ska se att det räcker med regelbunda promenader två månader innan säsongen sätter igång :)



Jag är mest oroad över att folk ska krocka i trappen när man möter en vanlig 60:a. Det blir så trångt då... Fast fördelen är väl att man inte behöver skicka upp någon som vänder ensam ;)

3 Linnéa:

skriven

haha! Nu fick du två versioner av samma komentar, bara för att min dator vägrade visa att den första kommit upp. Så kan det gå!

4 Linnéa:

skriven

och nu finns det en risk att det blir fyra kommentarer från mej.... för nyss försökte jag förklara varför du fick två nästan lika dana, och det var för att min dator vägrade visa att den första verkligen kommit fram. Och vem vet, när den här dyker upp kanske den förra också gör det! Eller så syns inte den här.

Sorry, ska försöka skära ner på kommenterande i framtiden ;)

5 Minéa:

skriven

HAHAHAHAHAAAA! :P

6 emilia:

skriven

vad ska ni göra i gruvan?

7 sofia hassan:

skriven

vad ska ni gröa nere i grúvan? :O

Kommentera här: