We're doing stuff that we don't ever have to tell our moms

 
Grow up, Cher Lloyd ft. Busta Rhymes
Hösten är min favoritårstid. Visste ni det? Kommer ihåg att vi fick fundera över det en gång på  teater-lektionerna på gymnasiet, och då fick jag tänka efter. Och jag har fortfarande inte ångrat mig. Det finns så mycket som är bra med hösten, och känslan sätter sig i kroppen så fort man känner doften av löv som fallit. Mm, och lite regn som hänger i luften hela tiden. Det betyder också att man får börja ta fram och köpa nya vantar, halsdukar och mössor! Och skor! Det finns så mycket fint att ta på sig! Åh, det gillar jag! Och sen så börjar ju också tv-serierna igen efter låååångt uppehåll! Se så veckan jag har framför mig se ut! Excitment! Massor med säsongspremiärer, och tänkte mig också en del nya serier denna säsong..
 
 
Revenge drog precis igång, likaså How I met your mother och New Girl och nu börjar snart Once upon a time, Grey's Anatomy, Merlin och Hart of Dixie! Nytt för i år blir nog bara Arrow, Beauty & the Beast och 666 Park Ave. Tror jag... men vem vet, det är ju bara 16 stycken...! Tjoho!
 
Ehm. Jahapp. Det ni. 
 
Igår var jag och ett helt gäng från gruvan på en liten utflykt i gruvan. Och med utflykt så menar jag.. ja, utflykt. Beyond the boarders. Heheheh. Usch ja. Pappa var skeptiskt när jag berättade för honom vad jag skulle vara med på.. och Adam skrattade. Hmm. Great. Och jag, ja, jag trodde jag skulle fastna någonstans.. forever. Men så blev det inte.Hasade och ålade och hoppade.. och skrek.. Men det är ett under att jag inte bröt något. Fastnade bara en gång med fötterna och föll framstupa.. i nedförsbacke.. Men men! Det gick ju bra det också. 
 
Lånade en bild från Sofie Wahlström, som var smart nog och fotade.. men tänkte att min stackars kamera nog inte skulle ha överlevt en sådan utflykt. For realz.
 
 
Har upptäckt en ny appreciation för gummistövlar och regnkläder. Kanske ska investera i ett par egna snart! Woopidooo!
1 Anette:

skriven

Jättekul att du följde med oss :)

Kommentera här: