I found a martyr in my bed tonight

Some nights, Fun.

Håller sakta med säkert på att ta mig igenom bokserien A song of Ice and Fire och har bara några tusen sidaor kvar. Heeeh. Men skam den som ger sig! Ska vara klar innan året är slut hade jag tänkt mig. Men chansen att det kommer ske är slim. Men det är en fantastisk serie, helt fantastisk! Och för de som inte orkar läsa är det bara att kika på tv-serien istället. Aldrig har väl en bättre gjord serie än Game Of Thrones skapats! For reals. 
 
Spenderade helgen med att jobba. Det händer inte ofta längre att jag står i receptionen och knegar med biljettförsäljning. Men it's simple changes på jobbet som gör att det är roligt. Faktiskt! Fick ju till och med dra på mig Sovrekvinna-stassen, det var ett tag sen det! Och vet ni! På onsdag ska jag till och med få guida! What has this girl done to be so fortunate? 
 
Igår fick vi tårta av lilla Tom som sa att det var hans sista dag på jobbet.. Tror jag betämt inte. Men det trodde han. Han ska iväg och jobba i Karribien i ett halvår. Den jäkeln. Avundsjuk? Jag? Varför skulle jag vara det....? Vi har skojat om att komma och hälsa på. Men jag är på, om nån annan är det.. Ett par veckor på en tropisk ö under januari? Eeeh? 
 
I lördags vankades det Funk-kalas förresten! I Broddbo denna gång! Med tacopaj och tårta och en söt nybliven 21-åring med käkproblem. Hahaaha! Det var fint det.
 
Men nu ska det diskas och missbrukas nässpray. Vi hörs!
 
 
 

Kommentera här: