You never know what people have up their sleeves


Ours, Taylor Swift
Idag var det visst planerat att stora delar av personalstyrkan vid gruvan skulle till Väsby Kungsgård och hälsa på... och, ja någonstans i bakhuvudet visste jag väl det också. Men blev lite väl stressad mitt på dagen när de andra tyckte att jag skulle packa ihop mitt pick och pack. Eeeh.


Men det är fint där borta. Och jag blir lika överraskad varje gång över hur mycket grejer de har! Jeeeeesis.

Annars så rullade jobbet på bra idag. Tjo för det! Och sen fick jag köra Adam till frissan. Hmmm.

Nu har jag precis fixat min backup-plan för hösten. Tillbaks till skolbänken. Jädrar i min låda. Men så kan det bli.



"Programmet ges på engelska. Programmets första termin, höstterminen, innehåller fyra forskningsanknutna kurser. Temat för dessa kurser är regioners och företags utveckling med utgångspunkt i destinationers utveckling.

Andra terminen, vårterminen, utgörs av en kurs i metod och turismens ämnesteori inom antingen företagsekonomi eller kulturgeografi, som förbereder studenterna för examensarbetet. Därefter följer ett examensarbete om 15 hp i företagsekonomi eller kulturgeografi."

Låter ju faktiskt kul.
1 Linnéa:

skriven

Det låter som en utmärkt utbildning för våra framtidsplaner! Och gör examensarbetet i företagsekonomi så har vi den ekonomiska delen fixad också ;)

Kommentera här: