What a way to make a livin'

9 to 5, Dolly Parton
Idag har det vårstädats på arbetsplatsen! Ett hus hann vi nästan med, och nu har jag damm bakom ögonen. Iighn. Det är otroligt hur snabbt damm dyker upp egentligen. Uuuh. Usch, borde ta tag i mina dammråttor här hemma också.

Men det blev ju riktigt fint på gruvkontoret! Och jag skar mig i fingret bara en gång. Tjo, för det! Roligt var det faktiskt också, det brukar bli det när man är många. Hihihi. Och Arthur klev rakt ner i vattenhinken när han tvättade fönstrena! Hehehehe!

Har bara ett par dagar kvar att jobba denna vecka för på torsdag drar jag och min gyllene böna ut på riksvägarna till Småland! Nåja, Karolin och hennes Camilla ska visst också åka snålskjuts med.. Ooh! Har letat reda på min Dolly Parton skiva! Weei! Så den lär gå varm hela vägen!

Kommentera här: