Underneath my skin there's an eagle

City boy, Donkeyboy
Det är så fantastiskt! Fantastiskt att våren är kommen! Det är härligt väder, solen lyser och folk har tagit på sig vårskorna. Så även jag! Det är så himla trevligt att ha små tygskor i ljusa färger på sig. Åååh! Vad jag har längtat.

Så idag blir det nog en liten prommenad ner på stan och kika lite på vårkläder. Några ny, färgglada klänningar skulle sitta fint. Och sen blir det kalas för kusin Ida för hela slanten! Sicken bra dag!

Jag är lite stolt. Jag ordnade med boendestatistiken för STF Sala Silvergruva igår.. för vajre månad ska gästnätter, gästankomster osv. skickas in till SCB.. Hmm. Och för februari månad hade vi 188 gästnätter! I jämförelse med 63 i fjol! Tjo för det! Det kanske inte är direkt tack vare yours truly... men jag vill gärna tro det! Heheheheheheee!

Nej, nu är det helg! Hej svejs!
1 Linnéa:

skriven

Är du säker på att det inte är du som har sovit över på jobbet varje natt för att du inte orkat gå hem, så att det är det som har dragit upp statistiken? ;)

2 Minea:

skriven

Hahahahahha! Det är möjligt.... :P

Kommentera här: