Om vi vänder om nu får vi aldrig se om vingarna bär


Om vingarna bär, Sällskapet
Kan ha gått lite för långt... Råkade klicka in mig på antagningen.se för att se över om det fanns några trevliga sommarkurser, och... eeeehrm. Det fanns det ju. Blev hela 9 stycken.. ooops.



Kanske att jag tar bort några stycken.. Men, herregud! Det finns ju så mycket roligt! Jag menar HBO och det samtida TV-dramat! Iiiiiiigh! Så spännande! Jag äslkar HBO-serier.. Hoppas det blir True Blood, Game of Thrones, Big Love, Sex & The City, Boardwalk Empire... troligtvis Sopranos.. Heeeeh! Och Att popularisera litterära klassiker. Från Elizabeth Bennet och Alice till Bridget Jones och Neo. Ååh! Harry Potter-kunskap blev det bara för att det är hur kul som helst att det ens finns som ämne. Hihihihihi! Gudars!.. men man kanske inte får läsa hur många kurser som helst? Eller? 
 
Huuh. Jag är helt slut efter att ha klicka igenom alla sommarkurser på distans. Puuh. Och det finns massor med fler kurser jag mer än gärna velat läsa. Men var tvungen att säga nej. Så det så. God Bless America, om religionens betydelse inom den amerikanska politiken hade annars vart nåt! Men kanske nästa sommar? Iiiiih! Älskar sommarkurser!
1 Klin:

skriven

Alltså, varför har mitt universitet så många flumkurser? Hmm... Känns inte riktigt okej.

2 Minea:

skriven

Hahaha! Kanske inte... men lätta poäng är det! :D

3 Linnéa:

skriven

Då måste jag också ta mig i kragen och söka den där litteraturkursen! Har för övrigt lyssnat färdigt på Förnuft och känsla nu, den var riktigt rolig :)

4 Svanja:

skriven

Men ojojoj, ortnamn och turismvetenskap lät spännande! Vilka intressanta kurser!! Hm. Hm hm hm. :)

Kommentera här: