Look up to the sky, cities flying by.

Highway man, Hoffmaestro
Äntligen får man börja skriva på blogginlägget. HitlerMinéa var på mig om vilken titel inlägget skulle ha och hur jag skulle skriva bandet och låtnamnet. Jag menar, är inte tanken med en gästbloggning att JAG får skriva på MITT sätt? Ja, jag vet inte.

I vilket fall, idag styrde vi vår kosa tillbaka till Småland. Vi tog oss nedåt med Minnes lilla guldpärla... Nähä, det var en "guldböna" enlig Mussolini over here... Resan gick förvånansvärt bra, trots att vi stannade 5 gånger så var vi framme i vettig tid. Sen började vi bråka vid rastplatsen i Ödeshög då Minéa vägrade sätta sig i baksätet. Det gick över ganska snabbt, ni vet, som syskonbråk.

Vi har ett fullspäckat schema här nere i Smålandsskogarna. Vi började med att Minne fick utnyttja presentkortet hon fick av mig och Daniel i födelsedag- och examenspresent. En sminkning på Kicks och en summa pengar att köpa smink för efteråt. Hon blev vacker som en sommardag! Sminkören hittade sin inspiration från Snövit och de sju dvärgarna eftersom Minne jobbar i en silvergruva, har svart hår och ljus porslinshy som henne. Riktigt knalligt röda läppar fick hon också!
Imorgon blir det bio och på lördag födelsedagskalas! Yaaay!

Vad mer ska jag skriva? Det är ju inte lite prestationsångest att ha någon flåsandes bakom ryggen att hon minsann har så många läsare eftersom hon skriver så roligt. Det har hon ju visserligen rätt i, men jag är ganska bra jag också om jag får säga det själv. Bevis har ni HÄR.

Bild på Minnes sminkning kommer om ett tag, vi är väl uppe i den 175:e bilden eller nått sånt nu.

Ha det så bra! :)

- Karolin

Kommentera här: