I samma låga skor och leendet du log

Satan i gatan, Veronica Maggio
Nu ni! Nu rullar vardagen på som vanligt igen. Inget extraordinärt som kräver fokus och grejer. Nej, nej. Idag har jag till och med att slöa runt lite på jobbets server... och vad hittade jag..?! En mapp döpt till "kräftskiva" med massor av comprimising bilder av yours truly och järngänget... Uuuh-oooh! Kan väl ge ett litet smakprov...



Hugaligen... Jag hoppas att det är mina hand som syns där nere till höger annars känner jag mig lite violated av Rebecka.. Hehehehe. Eeeehmrm. Vill minnas att det var under denna skiva som jag och Marcus hade lite fuffens för oss och sjung ett medley av muskalklassiker. Hihi! Ah, mina guider, måtte ni komma på Kräftskivan i år! Vilka ska annars se mig återigen vinna Silvercupen! Mwahaha!

Efter jobbet mötte jag ligist-Adam i mammas lilla Toyota utanför Åkrahallen. Swisch, sa det! Han var tydligen på flykt från hemmet... och jag, intet ont anande, åkte istället hem för att hälsa på och möttes av ett "hej, här kan du ju inte vara för vi har influensan!".... Blä! Så jag tog en stackars katt under armen och flydde.

Imorse var det fantastiskt väder i Sala! Solen lyste, fåglarna kvittrade och våren på intågande. Så det så! Så jag letade fram ett par ballerinas och kände sommaren i ansiktet när jag åkte till jobbet. Men vad hände? Det blev ju kallt som sjutton på eftermiddagen. Brrr. Så nu ska det snart hoppas i säng. Väntar på Criminal Minds, igår blev Garcia skjuten...!

Kommentera här: