Chiquitita, tell me what's wrong

Chiquitita, ABBA
Idag lade Minéa fakturor på postlådan utan att klistra på frimärken. Hmm. Ibland är inte alla hästar i hagen, so to speak. Men hoppas att breven kommer tillbaka snart. Hmmm.

Men så kan det gå när inte haspen är på.

Efter the mishap vid ICAs postlåda drog jag mig hem till mammi och pappi för byte av bil. Pappa ska nämligen ta min sköna böna till västerås imorgon för att fixa airbagen. Vore bra att ha en fungerande krockkudde när man ska ut på dem stora vägarna. Mmmm.

Men huset på Holmgrensgatan dryper nu för tiden av basilusker. Mmm. Blä. Men som hälsan själv har jag klarat mig, trots att jag har varit där mer än fem gånger under sjukdomsperioden. Och gud bevars så sjuka de har varit! Det är ett under att inte katterna har svultit ihjäl. Nää, nu tog jag i.. lite. 

Nej, nu är det dags att fokusera på utröstning i Top Model Sverige.

Hej.
1 Carina Liljegren:

skriven

Härligt att läsa dina inlägg.... Hälsa far och mor att dom ska Krya på sig!!

Kommentera här: