Let's dress up like the movie stars

Kings & Queens, Urban Cone
Hej!

Nu är det söndagskväll och min mastodont jobbvecka ligger bakom mig. Imorgon är jag ledig! Och börjar dagen med massage... Iiiigh! Vad mina axlar har väntat, det har pirrat i skulderbladen hela helgen! Ah, the anticipation!

Har under helgen hunnit med en 50-års fest också! Multi... hm, inte tasking utan snarare multiplanning.. Ehrm. Eller nåt. Men det var kul det! Fick dra på mig nya sommarklänningen! Weei! Men efter cirkus en timme kom jag att ångra mig lite. Myggen har kommit.. Heh.



Ett helt gäng av klanen Funk dök upp för att fira lilla farbror Johnny, som blivit stor. Och sen så dök det upp alla möjliga sorts människor, varav en tydligen skulle fira sin sons kalas i gruvan på lördagen.. Hahaha! It's a small world... eller.. it's a small town. Det var bättre.



Det blev mat och sång, och jag blev the designated driver i familjen.. och det gick ju så där.. råkade visst tappa bort Adam. Wooops! Men han hittade hem ändå. Puuh.



Och så födelsedagsbarnet!


Förresten så har för-högsäsongen dragit igång vid gruvan! Åtta turer om dagen, det ni! Efter midsommar blir det 30. Puuh! Men det börjar röra på sig nu! Tyskarna är här. Och jag sålde 15 älgmagneter igår. Hihihihi!

Tog mig några minuters youtubesurfande under lunchen, och se vad jag fann! Från förra årets Gruvans Dagar! Det var roligt det! Tack och lov befann jag mig mest ovan jord då! Heheh!



Och snart är det Gruvans Dagar igen! Ska göra lite smygreklam nu. Klicka här, please. Så ses vi! Hahahaha!


Nu kommer snart Karolin! Så det är dags att ladda DVDn! Woop woop!

Kommentera här: