The way the streets looks when it's just rained


Fearless, Taylor Swift


Ojoj! vad det regnar! Vad hände med solen och värmen? Jeeeeesis.

Jaha, det är söndag och jag har spenderat större delen av förmiddagen i sängen. Det är fint det! Men har icke slöat mig för det! Åh nej. Jag har funderat över huruvida jag ska återvända till mina roots. Yis. Kanske är det dags för ljust nu!

 

Hahaha, gudars!... ehm. Ibland blir det för mycket engelska i Minéas lilla hjärna. Satt nu länge och väl och försökte komma på det svenska ordet för contemplate så blev tvungen att slå upp det... heeeh. Hmm, ibland känner jag att det finns en brist i det svenska vokabuläret... eller kanske snarare i Minéas... Well.

Vet ni. Förra veckan vid den här tiden var jag, Limpan, Andreas och några nya ansikten på väg till Skansen i strålande solsken! Wunderbar! Det var så fiiint med alla små djuren! Ibland önskar jag att jag vore en säl.. Jeesus, vad soft det vore! Mmm! Simma simma simma simma simma dyka!



Nu började det regna. Åh crap.

Kommentera här: