It's good to be a man these days

Good to be a man, Elle King
Okej. Så här är det. Jag är inte så himla bra på det som skulle kunna sägas vara typiskt manliga sysslor. Eehm. Okej, i denna hen-diskuterande värld vill nog många inte gärna höra att "Jo fan, jag trivs med att inte kunna göra sådana saker". Så det så. Det är det jag har pappa till för. Hahahahahahahahaha! Men faktiskt. Så är det. Men nu är pappa lite på en strejk från... mig? Hehe. Öhm. Jag har inte på flera veckor (?!?!?) fått hjälp med att byta en glödlampa i baklyset på bönan. Så idag tog jag tag i min egen manliga sida och drog till Mekonomen, köpte mig en glödis och hade bytt den på fem röda!!!!!! Iiiiih! Det ni!

Hm.

Men jag har tyvärr fler söndriga saker. Igår råkade mitt handfat gå sönder.. Eeehm. Ni som vart hos mig nån gång kanske har märkt den stora sprickan?? Och igår fick sprickan nog och en bit stor som min hand sprack. Uh-oh. Men att byta handfat är ett pappa-jobb. Så är det bara. En gång skulle jag rensa rören från hårklumpar (uuh-ääh) och sen fick jag inte ihop det igen. Så nej. Jag håller mig borta från handfatsgrejer. Heh.

Efter Mekonomen-äventyret var jag i Västerås för lite shopping. Ja, testosteroninpumpningen i mitt system behövde sköljas ut lite östrogen. Så jag kom hem med parfym, mascara och kläder. Hihihihi.


Nu är det Morden i Midsomer! Whoop!

Kommentera här: