Vem bryr sig om hur dagarna går, de vandrar som dem vill


Somliga går med trasiga skor, Cornelis Vreeswijk
Jag har varit fri i mer än ett dygn nu. Det är fantastiskt! Har inte gjort ett jota idag, så skönt är det! Och snart är även den här dagen över..

Igår kväll la jag klart mitt pussel. Första gången jag lagt ett tusenbitars, men det var ju kul. Karolin tyckte att det var lite väl tantigt och att jag hädanefter inte får anmärka på hennes virkande.. Hmmrm.. 

Om 6 dagar fyller jag 23 år. 23. 23. Jisses. 

 

Klart!

Nu måste jag plantera om en krukväxt.. Hujedanimej, och sen måste julen läggas i skolådor.

Hej svejs!
1 Sarah:

skriven

Rena rama ungdomen ju. ;-) Jag fyller för fan 28 nästa månad, fast jag hade tänkt börja fylla år baklänges nu. Blir bättre så.

Grattis till att skolan är klar och examen. :-)

2 Linnéa:

skriven

Tantvarning i allra högsta grad! Säg till om du vill låna min hatt :)

Kommentera här: