Life's like an hourglass glued to the table

Breathe, Anna Nalick



Idag bjöds det till kalas på Kungsängsgatan 1B. Vi blev ett glatt litet gäng och jag hade bakat så att det stod härliga till!



Jösses, då var man snart ett år äldre. Dags att börja fylla år baklänges nu tror jag.

Fick i alla fall mycket fina saker! Det blev en fin fin fruktskål, en blomma, choklad, body lotion, en tröja och inte minst en tvättmaskin! Ja, en tvättmaskin! Jag är en mycket lycklig flicka just nu!

Mamma och pappa passade också på att belöna mina tre år av hårda studier genom att ge ett litet tillskott på bankkontot....



Hahaha! Mamma kan rimma hon!


Ugh. Imorgon börjar mitt vikariat vid gruvan. Önska mig lycka till!

Hej svejs!

1 Linnéa:

skriven

TVÄTTMASKIN!?! Fantastiskt!! Men vart ska du göra av den?

2 Minea:

skriven

Hahahaha! Japp! Den har fått trängts in i hörnet under handdukshållaren..framför duschen liksom.. Så nu finns inget handduks skåp längre.. Hehehe. Men tvättmaskinen är ju inte så jättestor. 5 kilo tar den.. så det är ett bar decimeter mellan den och duschen iallafall :)

3 Linnéa:

skriven

Det var där jag gissade att det skulle stå :) Är den blå så den matchar resten av badrummet?

4 Carina Liljegren:

skriven

Men va roligt! Grattis återigen både till födelsedagen och examen Minéa och Lycka Till!! Hälsa mamma & pappa....

Kommentera här: