Pressure pushing down on me

Under pressure, Queen ft. David Bowie


Är så exalterad! För första gången någonsin har jag tagit alla poäng som varit möjliga på en stad på På Spåret! Aldrig någonsin har det hänt. Aldrig! Dar Es Salaam satt som en smäck - från Nyerere till Tinga-Tinga, Cassava, Swahili och David Bowie. Tog till och med 10 poängaren under resan. Wooohooo! Men konstigt vore väl annars...? Hmm. Haagarna och Strömstedtarna var riktigt dåliga, så jag kunde ju riktigt glänsa!

Har ju till och med min egna Tinga-Tinga målning från Zanzibar...


Imorgon är det bröllop vid gruvan. Ett riktigt stort ett, med weddingplanner och allt! Jeesus. Internationella gäster kommer i massor och stackars Kinga har fått ett flera sidor långt vigseltal på engelska med snirkliga meningar à la Jane Austen. Jag har lovat att stå bakom henne och vara hennes sufflör.. Vi får väl se hur det går. En lång arbetsdag väntar i vilket fall.

Men har fått reda på att jag har rätt till 16 dagars semester i sommar! Tjo för det!

Men nu blir det X-men. Lite Wolverine så här på kvällskvisten sitter inte fel..

1 Johanna:

skriven

jag och karin tog oxå STORSLAM på dar es salaam! we're cooL

Kommentera här: