Nu finns det en chans för mig att åka billigt utomlands


Eiffeltornet, Ted Gärdestad
Mamma har bestämt att vi ska åka utomlands. I början av sommaren tycker hon. Det tycker inte jag. Hur ska jag då hinna samla ihop pengar till shoppingsprees? Jag vill åka till nån storstad, gärna huvudstad i södra Europa. Hon vill se havet. Great. Hur många huvudstäder i södra Europa ligger vid en sandstrand? Eeeh. Jag vill till Paris, mon amis! Och strosa (ja, strosa...) längs Champs Elysees.. eller nåt sånt. Hmmm. Vi får se vart vi hamnar. Än så länge har vi tagit oss igenom sida efter sida med flyg och hotell till Madrid, London, Paris, Venedig, Miami, New York och Genua. Where to go...

1 Anonym:

skriven

Du gör ju inget annat är strosa ;)

2 Sarah:

skriven

Åh. jag vill också resa. Har haft ett sånt otroligt Londonsug senaste veckorna. Bästa staden i hela världen. Fast Paris är väl också en stad man måste ha besökt nån gång iaf. =)

3 Andreas:

skriven

Har ni inget emot lite dålig stämning kan man säkert hitta riktigt billiga resor till Grekland just nu.

4 jag:

skriven

Haha New York ligger ju ioförsig vid havet ;)

Kommentera här: