I'm feeling great, I'm feeling awesome!

Amazing, Danny Saucedo
Världens bästa pepplåt den där Amazing! Hahahah! Hoppas Danny vinner hela skiten i år! Tjo!

Idag har jag varit ledig. Ah, så fantastiskt det är egentligen. Men i rädsla av att ha tråkigt i min ensamhet bjöd jag med Adamski till Västerås för en tripp till the allmighty IKEA. Gudars, vad stort det är! Vi gick upp och ner och fram och tillbaka i över 1 ½ timme och kom till kassan med bara en ny stol, kudde, tavelramar, batterier, ett bokstöd, datastöd och lite godis.. Det var bra gjort det!

Sen drogs det vidare på Erikslund för bokrea och skoshopping.. kan tillägga att det blev lite kläder och mat också. Heeeh. Men en lyckad dag allt som allt..

Förrutom det faktum att jag var tvungen att bygga ihop den nya datorstolen helt på egen hand.. Fast.. det känns riktigt bra att jag fick ihop den utan att behöva ringa pappa eller ta till frustrationstårarna.. båda alternativen brukar resultera i att det fixar sig. Men nu gjorde jag det på helt gen hand. Tjo för det!



Lägenheterna här på området ska radonmätas. Hmmmrm. Så vicevärden var här precis och hängde upp ett par dosor i taket... så nu hänger en och dinglar mitt i hallen ungefär, och om jag skulle ställa mig under den så hänger den typ 1 decimeter ovanför huvudet. Hmmm... snyggt...?

Kommentera här: