Hopplösa mornar

Måndagsbarn, Veronica Maggio
Vet inte hur många veckor min mascara har varit slut... eller typ slut.. Varje morgon har jag vart tvungen att dra borsten mot innerväggarna och det gick till och med så långt att jag hade i en droppe vatten imorse. Hmmmmrm. Men, har ätnligen tagit mig i kragen och köpt en ny.. och om det inte var för att det är så dyrt hade jag nog gjort det mycket tidigare. Men men! Passade på att köpa puder också, för att göra hålrummet i plånboken större liksom, eftersom det endast finns en mimllimetertjock strimma av puder kvar längst med kanten. Smink är hopplöst. Men nu kanske man ska klara sig ett tag, eller? Men vem vet, snart är väl foundationen slut..

Sicket meningslöst inlägg. Men men. Så får det bli för snart börjar Top Model!
1 Linnéa:

skriven

Det är som med mat - man köper något som bara försvinner...

2 Andreas:

skriven

Jag har problem att relatera till texten.

3 Minea:

skriven

Hahahaha! Ja, precis som mat! Grrr....



Men Andreas, då är det väl dags att börja använda smink... eller? :P

Kommentera här: