Simply the best

The Best, Tina Turner

Igår for jag hem till mammi och pappi för att snåläta middag. Det är bra det! Dessutom skulle jag byta tillbaka min sköna böna för pappi och Adamski hade varit snälla och "lånat" henne för att hon behövde tvättas..! Det ni! Så nu är hon gyllene och fin igen. Hehehe!

Till kvällen tyckte vi sen att det vore gott med efterrätt, en riktigt god fruktsallad med vaniljglass.. Mmmm! Så jag, Adam och bönan for till Ica för shopping av, amongst others, jordgubbar. Men ve och förskräckelse så fastnade vi vid tångbommarna. Grr. Men inget ont som inte för nåt gott med sig! Hihihihihi!

Jag bjuder glatt på min egen fulsång. Just so you know... men denna postning får icke Adam känna till! Och jag riktar mig till dig nu Johanna...! He can never ever know! Hahahaha!



Så här går det faktiskt alltid till i bilar där det bara är jag och bror min. It's my life är ändå favoriten... eller Highway Man.. Hahahahaha! Men ni som känner Adam vet att han är en singer by heart.. och om ni har gått i affärer med honom vet ni att han inte är ashamed of it.. Heeeeh!

Jaaaha.

Så till idag. Tog mig upp till gruvan för att fortbilda mig lite i onödig guidekunskap. Iförd vårjacka trotsades nordanvindarna (hehehe) och jag är nu mera en slightly mer allmänbildad människa med koskit på skorna. Eeeh.

Tog lite snap-shots i smyg på de nya aspiranterna.. eeh. Och jag tycker mig se en till frisnyltare på den guidade turen.. mmm.

Kommentera här: