Promise you'll remember that you're mine

Blue Jeans, Lana del Rey
Karolin har funderat fram vilken låt som blir sommarens sommarplåga.... hmmm. Jag tror inte på hennes idé. Men men. Jag brukar ändå aldrig ha rätt. Jag hoppas lite på Lana del Reys Blue Jeans. Den blir min sommarplåga i alla fall!
Tjo!



Och ja. Det kanske är lite Wicked Game över refrängen. Men jag har en känsla av att hon vet det. Fantastisk är den i alla fall! Och det är Chris Isaaks också för den delen..

Och videon är ju inte för dålig heller.

Imorgon ska Minéa leka lärare. Ska ha en lite snabbkurs för söta werdshusflickor! Hihihi! Har till och med förberett och kopierat och haft mig. Puuh! Hoppas det blir bra.



Undrar om sommarplågor måste vara riktigt fartiga klubblåtar... hmm. I så fall har jag fel. Så fel.

Hej.
1 Klin:

skriven

Jag kom på! Österrikes eurovision-bidrag är ju nya sommarplågan! :D

Kommentera här: