Give your reasons, say it's not her fault

Call your girlfriend, Robyn
Mitt på dagen kom jag på en fantastisk strategi för mitt fortsatta hemtentaskrivande. Koppla ur Internet! Aaah! Sen gick det ju superbra. Tills pappa ringde och sa att jag var tvungen att förnya virusskyddet och Intranätet behövdes. Grr. Och nu sitter jag här. Stuck again. Och självklart är jag på youtube igen.



Dagens fynd... Det är fantastikt vad fyndig man kan vara med några tomma keso burkar.. eller är det askar man kallar dem? Eeeh. Oooh, eller är det lådor??

Igår var jag och jobbade vid gruvan. Två barnkalas. Ugh. Micke sa att det forsta kalaset måste ha varit det med högljudda han hört. I would agree. Och jag hade hjärtat i halsgropen varje gång ett barn sprang över vägen utan att titta sig för. Tur att mina naglar redan hade klippts av annars hade jag rivit sönder x antal jackor varje gång jag blev tvungen att disciplinera. Huva. Hade feber när jag kom hem på kvällen. No kidding.

Så jag bytte bort min skolbiovisning som skulle ha varit imorse. Det hade jag aldrig pallat (hahahaha, har aldrig använt pallat skriftligt förrut..!! Roligt..). Men men! Dags att dra ur internet igen och återgå till viktigare saker.. Eeehrm.

Kommentera här: