I feel drunk, but I'm sober

One hand in my pocket, Alanis Morissette
Njae, jag har egentligen inte en hand i fickan. Men det finns ingen bättre låt att lyssna på när man har mycket att göra. 

Har gjort mig en enormt lång lista. Den gjordes igår, och den innehåller saker som ska vara klara idag kl 19,00. Hm..

Har bockat av ganska många. Tur det! Står i valet och kvalet om jag ska duscha innan eller efter jag måste gå och handla. Eegh.


Och ja, det är ett Jello recept. Tänkte kanske bjuda på lite... Hehehe. Men det gick ganska bra. Det har stelnat till i alla fall!



Det var en halv flaska Absolut som gick åt... och andra halvan hamnade på mig. Hehehe.. Usch, det luktar sprit i lägenheten, en sån där härlig slöja av bakfullhet har lagt sig. Fantastiskt.

Men, visst blev de söta? Om ni har vägarna förbi Kungsängsgatan 1B ikväll är det bara att slinka in... Jag kan ju inte dricka alla själv... eller kan jag?

Kommentera här: