You spend your money like your on death row

Lipstick, Jedward
Idag har hemtentan lämnats in och jag har nu officiellt sommarlov! Wooopidooo! Är så lycklig att jag nästan evaporerar! Aaaah! Får se när första arbetsdagen på gruvan blir. Men inte ska vi förstöra denna känsla med jobbfunderingar! Nej, nej!

För att fira inlämnat drog jag ett varv på Uppsala stad! Eeeh. Köpte mig ett par crazy pants harem-style. I like it! Några lyckliga få får kanske chansen att se dessa under sommaren. Maybe, om ni har vägarna förbi gruvan under mina städdagar. We'll see!

Blev lite överiga impulsköp också. Det är fint det! Heheee! Ångrar dock att jag inte införskaffade mig ett par solglajs som jag hittade.. hmmm.




Aaaha, är så lättad över att jag har lov att jag spenderade hela eftermiddaggen med att påbörja och sluka min nya bok! Aaah, starving for some fine litterature, I tell you! Hehee! Enligt min Bok-bok (där jag skriver upp alla mina lästa böcker) så var det i februari som jag senaste läste klart en hel bok.. Öööhm. Pride & Prejudice, för er som undrade. Hihihi.. men jag har tydligen en förmåga att påbörja böcker och inte läsa klart dem. Ovana? Kanske.. just nu ligger en bok ut Stad-serien, Alice in Wonderland och senaste Marian Keyes boken på mitt nattduksbord.. Eeehrm. Ojdå. Men så kan det bli ibland! Men nu finns all tid i världen att läsa på lite hörrni! Waaaey!

1 Linnéa:

skriven

Ahh, läsa! Vi kommer bara sitta i varsitt hörn med böcker i sommar och inte prata ;) Jag tänkte åka till biblioteket idag och låna "Krig och fred", sen får vi se om jag börjar med den eller kastar mig över din "Pride and Prejudice" imorgon!

Kommentera här: