I'd cut the cannons down

Giving up the gun, Vampire weekend
Igår var jag på en skrattattack-föreläsning! Helt underbar! Shame on you other guides who missed it!

Mina H&M kläder har kommit! Fast måste hämta dom på Norrbytull.. Hrmm.

Karolin kommer inte att gilla detta. Jag har börjat följa ännu en tv-serie över Internet. Hrm.. Det är ganska många nu faktiskt. Ska ta mig en funderare över vilka jag kan ge upp. Pretty little liars, True Blood, Vampire Diaries, America's Next Top Model, How I met your mother och Hellcats are a no can do. Men kanske Make it or break it, Cougar town, Desperate Housewifes och Glee.. bara kanske Glee. Grrr. Jöesses, att det är så många! 11 stycken! Fast alla går ju inte samtidigt så klart! Nästan alla har uppehåll nu faktiskt. Tyvärr. Aaaargh, att jag ens började titta på min nya serie Being Human (US)! Men det är ju så att både True Blood och Vampire Diaries har uppehåll nu, och nån vampyrserie måste man ju se! :D Fniss! Var väldigt nära att börja se orginalserien av Being Human, som är brittisk, också. Hehehe, men det tar alldeles för lång tid att titta ikapp alla avsnitt. Så endast den amerikanska versionen får det bli. Än så länge.

Kommentera här: