Never gonna stop, give it up. Such a dirty mind.

My Sharona, The Knack
Det är inte varje kväll som avslutas med biofilm vars eftertext-musik är My Sharona! Heheheh! Fantastiskt! Så trots min trötthet och värkande fötter blev det dans i masinrummet á la Cameron Diaz trosdans i Charlies Angels. Joo ni! Det var kul det! Efter en 11 timmars arbetsdag är det lätt hänt.



Tjohej!

Idag har jag städat på jobbet. Det är skönt det, för då slutar man 14. Så jag är redan hemma! Weei! Ikväll vankas dock tacokväll hos Johannis, så jag ska snart dra mig till någon slags mataffär och inhandla nödvändigheterna.

På onsdag ska la familia på trav! Sommartradition så det bara stänker om det. Det är härligt att spela bort pengar lite då och då, eller hur? Heheheheee!

Shitt pomfritt! Igår började nya säsongen av True Blood! Iiiignh. Måste nästan titta nu på en gång..! Nej. Jo. Nej.. eller.. jo. eller. Kanske.

Kommentera här: