You're gonna catch a cold from the ice inside your soul

Jar of hearts, Christina Perri 
Tusan va kallt det är att befinna sig utomhus hela dagen. Brrr. Jag var ju vikarie idag i Västerfärnebo.. idrott none the less. Och det var tydligen skridskor på schemat. Ööhm. Men lågstadielever är söta och vill hålla en i handen. Och en tjej sa att jag va fin! Aaaah! Leende från öra till öra blev det. Men att knyta skridskor är en konst, I tell you..

Och en liten tjej tappade en tand.. oooopsie! Men hon slog ut den med skridskoskydde alldels själv, och jag rusade med henne i famnen till toaletten.. så det så.

Sen så dök min högstadiekärlek upp helt plötslig som personlig assistent till en av eleverna.. Guuu-dunnk! Men vi pratade på och hade trevligt. Piiiuh!

Nu går handbollen mot upplösning. Mamma är exalterade och spillde sitt vinglas över mig och mina nytvättade kläder. Underbart. Datorn klarade sig också ska jag nämna. Men bara barely.

Kommentera här: