Every time that you lose it sing it for the world

Sing, My Chemical Romance


Idag slängde min fina dammsugare in handduken. Great. Mitt under ett storstilat städförsök också, ta mig tusan! Så det blev bara till att leta på sopborsten istället. Men nu är det ordentligt undanröjt här i lägenheten, som har en fräsch doft av citrus för tillfället.. undrar hur länge den hänger kvar bara.

Imorgon får vi lön. Tjooo! Men jag måste lägga mina hårt förtjänade pengar på en dammsugare. Man kan bli trött för mindre. Kanske finns det något riktigt billigt skit? Vem vet. Pappa ska med i alla fall för med mina svaga armar vågar jag inte bära den hem själv. It's not a risk I am willing to take, I'll tell you!!

Och imorgon är det marken i Sala. Yeeeay! Kanske blir det några påsar nougat och brända mandlar! Mmm!



Igår började en ny säsong av ANTM i Amerika! Yes! Det var på tiden! Säsong 16 här kommer jag!

1 Lovisa:

skriven

Aahaha, damn vilken lame sak att lägga pengarna på :P

Kommentera här: